aidon arkinen

6 asiaa, joista olen onnellinen tällä hetkellä

on
12. huhtikuuta 2018
Aurinkoisen ja erityisen hyvin alkaneen viikon kunniaksi halusin listata asioita, jotka tekevät minut onnelliseksi juuri nyt. Arjen keskellä kannattaa välillä pysähtyä miettimään, mikä elämässä on hyvää tällä hetkellä ja mistä saa olla kiitollinen.


1. Perhekuplan blogiyhteisö
Viime viikonloppuna sain sähköpostia Perhekuplalta; minun blogini oli valittu osaksi Perhekuplan blogiyhteisöä. Olen tästä super onnellinen ja innoissani. Olen niin valmis kehittämään blogiani ja tekemään yhteistöitä.

2. Kovaa vauhtia lähestyvä Ruotsin risteily
Viikonloppuna lähdetään pitkään odotetulle minilomalle Ruotsiin lasten kanssa. Mukaan tulevat myös kaksi kaveriamme ja heidän 2-vuotias poika. Ihanaa kun saa pienen irtioton arjesta ja vieläpä huippuhyvässä seurassa!

3. Eetu ja lapset
Olen aina niin kiitollinen ja onnellinen meidän yhteisistä ihanista pojista. Kerron pojille joka päivä, että he ovat minulle rakkaita ja pussaan heidät puhki. Olen myös varmaan maailman onnekkain kun minulla on Eetu. Me rakastetaan toisiamme ihan täysillä.

4. Kesähäät 2019❤️
Luit ihan oikein, me päästään tanssimaan kesähäitä ensivuoden kesällä. En voi vielä itsekään uskoa tätä todeksi, varattiin eilen kirkko ja olen jo nyt niin innoissani. Rakkauden kesä! Mikäli hääjutut kiinnostaa, niitä voi seurata osoitteessa: https://tahdonsanoatahdon.blogspot.com/

5. Kevät ja valo
Tätä auringon valoa ei vaan voi hehkuttaa liikaa. Siitä saa mielen virkeäksi ja jaksaa touhuta enemmän kaikkea. Eilen kävin pitkästä aikaa juoksulenkillä, kun ulkona oli niin ihanan keväinen ilma. Ja kylläpä oli virkistävää!

6. Koulun hakuihin valmistautuminen hyvällä mallilla
Olen saanut muutaman viikon aikana luettua esivalintakoe-materiaalia jo aika hyvin, ensiviikolla on sitten koe. Jännittää hyvällä tavalla, olen valmis haasteisiin ja ainakin annan kaikkeni. Lasten kanssa aikaa lukemiselle on välillä haastava järjestää, mutta olen hyödyntänyt mm. päiväuniaikoja.

Toivottavasti teilläkin on ollut hyvä viikko. Mitkä asiat tekevät sinut onnelliseksi tänään? Ihanaa torstaita kaikille!
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti